22 Ağustos 2015 Cumartesi

Seninle Bir Ömür - The Longest Ride : Film İncelemesi #5




Luke Collins başarılı bir matadordur ve bir sürü şampiyonluğu vardır. 



Ama bir gün dünyanın en iyi - tehlikeli - boğasına biner ve boğa onu üzerinden atar. Çok kötü sakatlanmıştır. Bir yıl matadorluk yapamaz. Bu bir yıl aradan sonra işine kavuşmayı çok isteyen Luke tekrar matadorluğa döner, orada Sophia ile tanışır. İkisi pek uyumlu olmasa da mutlu bir çifttir ve bir şekilde Ira çıkar karşılarına. 

- Ira ve Sophia -

Onun ve Ruth'un hikayesi kendilerininkine çok benzemektedir. Bu şekilde aşkın anlamını uyumlu olmasalar da bulmaya çalışırlar.

IMDB puanı 7,2

Güzel mesajlar veren iyi bir filmdi. Ben nedense başrol çifti değilde Ira ve Ruth'u daha çok sevdim. :) Çok sevimlilerdi gerçekten.
Çok fazla etkilenmedim ama filmden, hani böyle izlersiniz günlerce düşünürsünüz de kurtulamazsınız ya. O olmadı işte bana. Gülümsetti, hoşuma da gitti ama fazla etkilemedi. Şahsi görüş tabii ki. :)


12 yorum:

  1. Yıllardır Amerikan filmlerinde görmeye alışık olduğumuz bir sima Alan Alda. Seninle Bir Ömür filminin yüzde kaçlık diliminde rol aldığını merak ettim doğrusu. Vizyona giriş tarihlerinde Alda için izlesem mi diye düşünmüş sonra unutmuştum. Yazı benim için iyi bir hatırlatma oldu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alan Alda'nın karakterinin rolü çok. Ama sürekli geçmişe dönüşler olduğu gençlik zamanlarıyla paylaşıyor.

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. güzel bir filme benziyor . izlemek lazım :)

    YanıtlaSil
  3. İmdb puanı da gayet iyiymiş..Bi izleyelim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Mimlediim!! http://gozlukluotaku.blogspot.com/2015/09/garip-sorular-mim-8-sizi-mimledim.html#comment-form

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu yeni keşfettim :)) Ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil