20 Ağustos 2015 Perşembe

Kore Dizisi: Pinocchio -Pinokyo-




Başta inat edip seyretmemiştim bu diziyi. Park Shin Hye - çok iyi bir oyuncu olsa da - daha çok gençlik dizisi tarzında yapımlarda oynadığı için beni pek sarmıyordu dizileri. Geçtiğimiz ay tekrar karşılaştık ben de ne kaybederim ki deyip başladım ve gerçekten çok hoşuma gitti. :)

Pek ayrıntıya girmek istemiyorum, - kendim spoiler okurken pek iyi hissedemiyorum çünkü -  o yüzden konusu kısaca "Doğru ve dürüst bir şekilde mesleklerini icra etmeye çalışan iki muhabirin hikayesi." Choi In Ha ve Ki Ha Myung farklı iki haber istasyonunda muhabirler. Hem bir nevi bir savaşın iki farklı cephesi, hem de iki aşık konumundalar. Kişisel ilişkilerinden bahsetmeyeceğim çünkü hikaye zaten onlar üzerine kurulu.


Çok komik karakterler var gerçekten dizide. Mesela Yoon Yoo Rae


Hangi erkek ona azıcık ilgi gösterse o hemen "Kesin benden hoşlanıyor." triplerine giriyor. Komikti gerçekten. ^^ Kapıları dinlemek en büyük hobisi.

Choi Dal Peng


Chio In Ha' nın babası. Başta Choi In Ha ve Ki Ha Myung ilişkisine karşı çıksa da sonradan kabullendi. Hatta çift bir süreliğine ayrıldığında Ki Ha Myung' un yeni bir kız arkadaşı olduğunu sandı ve nasıl başka bir kız bulur diye kapris yaptı. :D

Dizide en sevdiğim nokta ve isminin de geldiği yer olan Pinokyo Hastalığı. Bu hastalığı olanlar yalan söyledikleri anda hıçkırmaya başlıyorlar. Choi In Ha'da bu hastalıktan muzdarip. Çok defa aslında söylemek istemediği şeyleri hıçkırığı geçirebilmek adına itiraf ediyor. Bu yüzden "Dobra Cadı" ithamlarına maruz kalıyor. :) Bir haksızlık karşısında susamıyor, rahatsız olduğu şeyi söylemezse hıçkırıyor, hatta bu uğurda ilan-ı aşk bile ediyor. Ama ben karakterin bu yönünü sevdim gerçekten. Bu kadar açık sözlü olmak başka türlü mümkün olmazdı herhalde. Pembe yalan bile yok hayatında düşünsenize. :) Dizi bittikten sonra da epey düşündüm gerçekten öyle bir hastalık olsaydı dünya nasıl bir yer olurdu. Acaba ufak tefek yalanlar arada yararlı olabiliyor mu yoksa tamamen dürüstlük mü iyi olan diye. Ben sonuca varamadım, sizin fikirlerinizi de bekliyorum. Birlikte tartışıp bulalım :D

Diziye dönecek olursak izlemenizi isterim , tavsiye de ederim tabi. :)


Bir sonraki yayına kadar hoşça kalın. ^^



2 yorum:

  1. Dizi gerçekten güzeldi diyebileceğim bir diziydi. Ben bu diziyi yayınlanırken haftalık izledim 16. bölüme kadar filan sıkıntısız izledim galiba ama ondan sonra beni biraz sıkmaya başladı bi de araya başka diziler filan girince dizinin tadı kaçtı ama konuyu acayip güzel almışlar medyanın ne kadar kötü olabileceğini, arkada olayları körükleyen başka birinin olması filan konu bakımından benden tam puan aldı. Ama bu kadar dürüstlük ne kadar iyi olur bilmiyorum doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de haftalık takip edince tamamlayamıyorum o yüzden biriktirip biriktirip izliyorum. :) Dürüstlüğe gelince sanırım bence de her doğru her yerde söylenmez. ;)

      Sil