8 Ağustos 2015 Cumartesi

Kafamda Bir Tuhaflık : Kitap İncelemesi #2





Mevlut Karataş.. Onun hikayesini - tuhaflıklarla dolu hayatını - okuyoruz bu kitapta. 
Amca oğlunun düğününde gördüğü bir kıza üç yıl aşk mektubu yazıyor Mevlut. Onu kaçırmak istiyor ama ona oynanan bir oyun yüzünden yolda ablası Rayiha'yı kaçırdığını fark ediyor. Yine de evleniyor onunla. Zaman zaman geliyor aklına dilin niyeti mi önemli olan yoksa kalbin mi? Ben onları Samiha'ya yazdım ama şimdi Rayiha ile çok mutluyum.  Roman boyunca bu soruyla karşılaşıyor.

Ama Mevlut öyle bir karakter ki saflığıyla kendine hayran bırakıyor sizi. Çok seviyorsunuz onu. Var mı böyleleri diyorsunuz. O Ferhat'a, Rayiha'ya kızınca siz de kızıyorsunuz, sevince siz de seviyorsunuz.
Orhan Pamuk'un harika bir kitabıydı. Mevlut'u sevmemizi istemiş bizden, biz de çok sevdik zaten. :)


10 yorum:

  1. Konusu tam Türk filmi formatında:) ama entersan ve okunacak tarzda

    YanıtlaSil
  2. Nobel ödüllü yazarımız Orhan Pamuk'un üzerinde 6 yıl çalıştığı romanı. Gerçekten ben de beğenerek okudum.

    YanıtlaSil
  3. tatlım:) blog kesif etkinliğime katılmışsın bende iadeyi ziyarete geldim ve bone oldum :) orhan pamuk severim en sevdiğim kitap :) yeni hayat okumadıysan okumalısın bence :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalaar sizi beyazbengovil’in blog keşif etkinliğinde buldum ve takibe aldım <3
    Bu tür kitapları çok severim fırsat bulur isem alıp okuyacağım, blogunu çok beğendim :)
    Seninde bir Kore bağın var gördüğüm kadarıyla :)
    Ben Türk ve Kore'de olan Makyaj, makyaj ürünleri, saç-clt bakım ürün ve uygulamaları, Kore kozmetik, Gezdiğim gördüğüm yerler vb konularda yazıyorum :) Bu arada blogum ilk çekilişi de var Kore Kozmetik ürünleri hediye ediyorum. Bana ve çekilişime de beklerim <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dizilerini ve kültürünü seviyorum Kore'nin. ^^ Mutlaka bloguna da uğrayacağım. :)

      Sil
  5. Bu roman için 6 yılını vermişse Orhan Pamuk vardır bir hikmeti alıp okumalı.

    YanıtlaSil