16 Nisan 2016 Cumartesi

The Devil Wears Prada - Şeytan Marka Giyer : Film İncelemesi #7





Gazetecilikten yeni mezun olmuş Andy, modayla ilgilenmeyen hatta dalga geçen bir kızdır. Bir gün Runaway Magazin'e (moda dergisi çıkartan bir şirket) yaptığı iş başvurusu kabul edilir ve görüşmeye çağrılır. 
Andy için görünüş daima ikinci planda olmuştur ancak şirkete gittiğinde buradaki insanların kendisine hiç benzemediğini fark eder. Onlar için hayat = kıyafettir. Patronu da dahil çoğu kişi, modanın M'sinden anlamayan bir kızın neden bu şirkette asistan olmak istediğini anlayamaz. -bilmeseler de Andy Runaway'de bir yıl dayanabilirse kariyerine çok büyük faydası dokunacaktır -  
Bir şekilde kendisini, fazlasıyla mükemmeliyetçi olan patronuna kabul ettirir. Ancak başlarda ona yabancı gelen bu hayata gittikçe alışmaya, dalga geçtiği insanlardan biri olmaya başlar.


Neredeen nereye... :)


Filmi izlerken keyif aldım. -Anna Hathaway'in oynadığı filmleri genel olarak severim zaten. :)- 
İçinde dersler barındıran, sade bir komedi filmi diye kabaca özetlenebilir sanırım.

(Ana karakterler birbirine hiç benzemiyor ama izleyen varsa "Bir Alışverişkoliğin İtirafları" aklıma geldi bu filmi gördüğümde. O da sevimliydi bayağı, bir ara incelemesini yazmayı isterim.)

Tavsiye ediyorum. :D

8 yorum:

  1. Televizyonda bir kısmına denk gelip izlemiştim sanırım. Baya zaman geçti tabi, hatırlamıyorum. Şimdi görselleri görünce ve yazıyı okuyunca biraz hatırladım. Yakın zamanda şöyle düzgünce bir izlemeyi düşünüyorum, güzel bir filme benziyor. İnceleme için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler. :) Ben teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil
  2. Şeytan Marka Giyer filmini izlemiştim. Anne Hateway'i sevenler kulübundenim, ne çevirse izlerim.:) (konuyla ilgisi yok ama Sefiller geldi aklıma)
    Film için söyleyebileceğim; Şaşkın, devamlı koşturan bir Hateway kalmış aklımda, M.Streep ise sert patron rolündeydi galiba. Fena değildi film. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Anne Hatheway'in filmleri genelde pek yormuyor ben de başım kalabalıkken onunkileri tercih ediyorum. :)

      Sil
  3. beni çeken bir film değil itiraf etmek gerekirse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler tartışılmaz sonuçta. :) Genelde bayanların ilgisini çeken bir film.

      Sil
  4. bu filmi izlemiştim. :) keyifli bir filmdi, kanımca. :)

    YanıtlaSil