20 Temmuz 2015 Pazartesi

Yaz Dizim Kiralık Aşk: Yerli Dizi #1


Zannımca yerli dizilerimizin en uyumlu çifti Defne ve Ömer...


Uzun süredir yerli dizileri takip etmekte zorlanıyordum. Birkaç bölüm izledikten sonra devamı gelmiyor, bayıyor beni ama yaz dizisi olan ve şimdiye kadar beş bölümü yayınlanmış Kiralık Aşk'ı büyük bir ilgiyle izliyorum.

Ana karakterler Defne - Elçin Sangu - ve Ömer - Barış Arduç - bence çok yakışan bir çift. Özellikle Ömer'in kimse için vermeyeceği tavizleri sırf Defne'nin hatırı için vermesi gerçekten etkiliyor insanı. Dışardan çok soğuk olmasına rağmen Defne'nin yanında daha da sıcaklaşıyor ve bu kıza aşık olduğunu henüz sözlü beyan etmese de biz seyircilerden saklayamıyor.

Özellikle bakışları, hatta ne bakışı her bir şeyi belli ediyor.


Defne de çok cana yakın, neşeli, komik bir karakter. Biraz mahalle kızı tabi ama yakışıyor yine de. Tipi de çok sevimli gerçekten. ^^


Dizinin diğer bir komik karakteri Neriman Hanım. Ömer'in yengesi.


Sinirlendiğinde sürekli gözünün seğirmesi ve "Aayyy piiiis" gibi bir kaç lafı klasikleşti bile. :D
Kocası Necmi ve en yakın arkadaşı Koray'la da bir araya geldiler mi gülme krizlerine hazır olun.


Yani uzun lafın kısası ben bu diziyi çok sevdim. ;)



     






2 yorum:

  1. Yerli dizilerden bir tek Kiralık Aşk'ı izliyorum. O da Defne karakteri için. Elçin Sangu ilk kez gördüğüm bir oyuncu değişik gelmiş olabilir belki bu yüzden seyrediyorumdur. Nergis Kumbasar'ı izlemekte keyifli. Ama süresi çok uzun dizi değilde sinema filmi gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz uzun ama benim de izleyebildiğim tek dizi. En çok beğendiğim yerleri de Aşk ve Gurur göndermeleri. Koyu bir Aşk ve Gurur hayranı olunca... :)

      Sil