29 Temmuz 2015 Çarşamba

Sihirbazın Çırağı: Film İncelemesi #4



Uzun bir aradan sonra ailecek film izlemeye karar verdik birkaç gün önce. 
Çocukluğumdan beri keyifli bulmuşumdur böyle şeyleri. Annemin, babamın hatta bazen kardeşimin yorumlarını dinledikçe filmden daha da keyif alırım hep. Hatta bazen benim düşündüğüm şeyi onlar söyleyiverince gururlanırım biraz. Neyse kısacası yine böyle bir film gecesi yapmaya karar verdik ve film bulma işi bana düştü. Babam ve erkek kardeşim duygusal filmlerden hoşlanmadığı için, biz de annemle fazla bilim kurgu sevmediğimizden orta yolu fantastik fimlerde bulduk ve ben de daha önce iki kez izlediğim "Sihirbazın Çırağını"nda karar kıldım.
Ama pişman olmadım tabii ki. ^^ Her şeyini bilsem de sıkılmadım hiç, zaten çok beğendiğim bir filmdi.

Baltazar, Veronica ve Horvath büyücü Merlin'in çıraklarıdır. Ama Horvath onlara ihanet eder ve en büyük düşmanlarıyla iş birliği yapıp Merlin'i öldürür. Ölürken Merlin Baltazar'a ejderha şeklinde bir şey verir sahibini bulunca yüzüğe dönüşüyordur. O kişiyi bulmasını söyler. Düşmanlarını alt edecek tek kişi O'dur.
Baltazar yüzyıllarca bu kişiyi arar. Bulduğundaysa garip şeyler olacaktır.


Güzel bir film. Sürükleyici olduğunu düşünüyorum.


5 yorum:

  1. İçinde Nicolas Cage olduğu için izlediğim bir filmdi ve pişman olmamıştım fantastik severler için güzel bir film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de, daha iyi filmleri de var ama bu da güzellerden.

      Sil
  2. fantastika varsa mutleq izlemisem :D :))

    YanıtlaSil
  3. bu arada bloguna xos geldim artiq tez tez burayam ^_^ bloguma da gozleyirem /bekliyorum ;)

    YanıtlaSil