30 Nisan 2016 Cumartesi

Mimlendim :) -Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor?-




Ne Okudum Ne İzledim tarafından mimlendim. :) 
Çok kıymetli bir blogger kendisi. Yazmaya devam etmemi sağlayan yorumların bir kısmı onunkiler.  Çok teşekkür ediyor ve uzatmadan soruları cevaplamaya başlıyorum. :)



1-Blogla tanışmam nasıl oldu?

Üç sene önce bu tarz blogları takip etmeye başlamıştım ama kendime ait bir tane açma fikri aklımın ucundan bile geçmemişti. Geçen sene anlatmak istediklerim o kadar birikti ki denemekten zarar gelmez deyip açtım. Bir süre hiçbir şey yazmaya cesaret edemedim tabii, zamanla korkumu yenip bir şeyler karalamaya başlayınca buranın ne kadar harika bir yer olduğunu anladım. :)  


2- Neden Blog yazıyorsun?

Açıkçası en büyük hobim izlediğim filmleri, okuduğum kitapları birileriyle tartışmaktır ama takdir edersiniz ki geniş bir dinleyici kitlem yok. Arkadaş ortamlarının gündeminde çok daha farklı muhabbetler dönüyor. Benim de bu ihtiyacı da bir şekilde gidermem lazım. :) 
Hem ben -kitap konusunda çok olmasa da- film seçerken genelde bloglardan yararlanıyorum. Oradaki tavsiyeleri okuyup izleyeceğim filmlere karar veriyorum. Neden ben de beğendiğim filmleri, kitapları yazıp azıcık da olsa yararlı bir insan olmayayım, değil mi? :)


3- Yakın çevrenizdeki insanlara bloğunuzdan bahsediyor musunuz?

Birkaç arkadaşıma yeni açtığım sıralar bahsetmiştim ama çok umursadıklarını söyleyemem doğrusu. Sanırım bloggerların kaderi bu. :) Baştan böyle başlayınca bir daha kimseye blog yazdığımı söylemedim. Hem burada başka arkadaşlıklar, güzel dostluklar kurdum. Bu bana yetiyor.


4- İlk yazınızla son yazınız arasında ne gibi fark var? 

Aslında buralarda çok bir geçmişim yok. Hâlâ istediğim gibi yazamıyorum o yüzden soruyu şimdilik atlayayım ilerde, belki bloguma, bloggerlara, biraz daha alıştığımda bu konuda daha iyi bir şeyler söyleyebilirim. :)


5- Blog yazmak yaşantınıza neler kattı?

Artık izlediğim veya okudum şeylere daha eleştirel bakmaya çalışıyorum. İyi yönleri, kötü yönleri neler, insanlar neden izlemeli ya da okumalı gibi. Ancak bu konuda hala eksiklerim olduğunun farkındayım. Yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum ama bana yeni bakış açıları kazandırdığından eminim. :)


6- Hangi kaynaklardan ilham alıyorsun?

İzlediğim filmler, okuduğum kitaplar, takip ettiğim bloglar.. Özellikle blogların etkisi büyük. Henüz acemi olduğum için, bu işte daha tecrübeli olan bloggerlar bana çok yardımcı oluyorlar. :)


7- Diğer blog sahipleriyle iletişim kuruyor musun?

Çok olmasa da en azından postlarımızın altındaki yorumlarda kısa kısa sohbet etme fırsatı buluyoruz. Bu da beni son derece mutlu ediyor. :) İnşallah ileride daha sıkı dostluklar kurabiliriz.


8- Rahatsız olduğun bir konu var mı?

Rahatsız olduğum konu.. Aslında çok yok ama yorumlara cevap vermeyen bloggerlar bazen rahatsız edebiliyor. Yazısını okuyup içimden geldiği için yorum yazıyorum, kısa da olsa cevap almak isterim şahsen. :)



9-Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?

Tavsiye ederim tabii, yeni insanlarla tanışmak, içini dökmek için harika bir platform. Kısacık bir sürede çok kıymetli insanlarla tanıştım. Bu paha biçilemez, harika bir şey.



Ben de mimledim :)

Film Gündemi
Little Agashis Diary
Deneyimli Anne

Bunu gören herkes yapabilir. :)
Şimdiden iyi eğlenceler.

6 yorum:

  1. Beni kıymetli bulmanız beni çok mutlu etti. Baya benzer nokta var blogla ilgili düşüncelerimizde. Yorumlar konusuna da katılıyorum kesinlikle. Yüz yüze biriyle konuşurken duyup karşılık vermemek gibi geliyor bana. :) verdiğiniz cevapları keyifle okudum ve sizi daha yakından tanıdığım için memnun oldum. Yazılarınız da varlığınız da daim olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah öyle olur. :)

      Sil
  2. Sevdiğimiz konuları konuşabileceğimiz platformlar olması yararlı bence. Forumlar falan var ama blog gibi değil blogda yazmanın paylaşmanın tadı bir başka.
    Mimde blogumu paylaştığını görmek beni çok mutlu etti. Günlük trafiğimden dolayı gelişim bu saati buldu ama bir şekilde mimi de yaptım.:) Sevgili Serhat Ocak'la tanıştım ayrıca. Tekrar teşekkür ediyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle blog çok daha samimi.
      Mimi yapmanıza çok sevindim ben de. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Blylece daha yakindan taniyoruz blogger arkadaslari. Ben de yapmistim mimi. Bloglarin yeri baska vazgecemiyor insan. Sevgiler.

    YanıtlaSil