22 Haziran 2015 Pazartesi

Ben, sen ve yeni blog :)

Çok sevgili okurum,
Sen bu yazıyı olduğunda yazılmasının üzerinden günler, haftalar hatta belki aylar geçmiş olacak. Her ne zamanda olursa olsun "Merhaba!" :)

Sana blogdan ve açılma amacından  bahsedecek olursam...

Elimin boş olduğu bir zamandayım ve sürekli olarak bir meşgale arıyorum. Bunun yanı sıra uzun süredir aklımda olan bir şeydi fakat fırsat ve yeterli cesaret bulamamıştım. Şimdiyse gerçekten ihtiyaç duyuyorum. Ot gibiyim resmen evde. Hiçbir şey yapmadan öylece oturuyorum. Ben de aklı sağlığımı korumak adına böyle bir işte kalkıştım. Haydi hayırlısı. Bu arada adım Erika merak etme kendi adım değil. Çok sevdiğim bir anime karakteridir kendileri. :)  

Genel olarak hobilerim üzerine yazacağım blogda. Bunlar da zaten genelde bütün insanların sevdiği şeylerdir sanırım. Film izlemek, kitap okumak vs. gibi.  Neyse sanırım şimdilik bu kadar yeter. Bir sonraki yazıya kadar sağlıcakla kal. Görüşürüz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder